Létrehozva: 2021, Aug, 11

Nyár - Balaton - Szigliget 7. turnus

A Bem József Általános Iskola, valamint a Gárdonyi Géza és a Kazinczy Ferenc Tagintézmény tanulói ebben az évben augusztus első hetében együtt táborozhattak a Szigligeti Gyermeküdülőben.

Már az első nap délutánján a Balaton hűsítő habjaiban pihenhettük ki az utazás fáradalmait. Másnap a Sárvári Élményfürdő csúszdái, medencéi nyújtottak izgalmas szórakozást. Szerdán Keszthelyre utaztunk, ahol egy kalózhajó fedélzetéről csodálhattuk meg a Balaton hullámait. Közben egy bűvész szórakoztatott minket, elképesztő trükkjeinek mi is részesei lehettünk. Vacsora után egy játékos vetélkedőn mérhettük össze tudásunkat a környezetvédelem és a szelektív hulladékgyűjtés területén.

Csütörtökön a Tapolcai-tavasbarlangban a földalatti világ titkaival ismerkedtünk meg. Az izgalmas és látványos előadás után a barlang áttetsző, kristálytiszta vizében csónakázhattunk. Ezután kellemes sétát tettünk a Malom-tó körül.

Pénteken a hagyományokhoz híven megnéztük a Balaton-felvidéki végvárrendszer részét képező szigligeti várat. A nemrég felújított vár kalandos története több száz éves múltra tekint vissza. Mi is visszautazhattunk a történelemben a vár meghódítása során. A legszebb mégis a vár tetejéről elénk táruló csodálatos panoráma volt, hiszen a Balaton csillogó vize, a hegyek, erdők és mezők változatos színei elvarázsoltak minket! A programot egy izgalmas solymászbemutató tette felejthetetlenné számunkra!

A táborozás végére a csapat a tartalmas programok és a közös sportjátékok révén igazi közösséggé kovácsolódott. Köszönjük mindenkinek, aki bármilyen formában hozzájárult ahhoz, hogy ilyen jól érezzük magunkat az ott töltött hét alatt. Legnagyobb köszönet a tábor vezetőjének, Dr. Hudákné Fábián Nórának, aki most is nagy szeretettel fogadott minket, szervezte programjainkat. Jövőre is visszatérünk!

A Nyíregyházi Bem József Általános Iskola, a Gárdonyi Géza Tagintézmény és a Kazinczy Ferenc Tagintézmény tanulói és kísérőtanáraik