Létrehozva: 2020, Aug, 18

Az idei utolsó szigligeti tábor

2020. augusztus 10-től 15-ig a Nyíregyházi Móricz Zsigmond Általános Iskola és a Kertvárosi Tagintézményének 74 tanulója a 9. turnusban töltött egy élményekkel teli hetet a Szigligeti Gyermeküdülőben.

Hétfőn az utazás hosszú volt és fárasztó, de jó hangulatban telt. Mikor elértünk a táborba, lepakoltuk a dolgainkat, majd lesétáltunk a Balatonhoz. A víz kellemes meleg volt már, és egy jót fürödtünk benne. Vacsorára visszaértünk a táborba, ahol már várt minket a bolognai. J

Kedden Sárvárra mentünk a fürdőbe. A fürdő területén számtalan medence található kicsik és nagyok számára egyaránt, sok-sok izgalmas csúszdával. Sajnos délután elkezdett esni az eső, viszont a rossz idő ellenére megmaradt a jókedv, és a fedett medencékben folytatódhatott a fürdőzés. A nap végén fáradtan tértünk vissza a szállásra.

Szerdán Keszthelyre utaztunk. A délelőtt folyamán elmentünk hajókázni. A gyönyörű balatoni táj mellett megnézhettük egy bűvész trükkjeit, és részt is vehettünk bennük. Kaptunk karddá hajtogatott lufikat, és még hajót is vezethettünk. A partra visszaérve jókedvűen indultunk vissza a táborba. Ebéd után lementünk a partra, ahonnan több órányi fürdőzés, kártyázás, beszélgetés és napozás után tértünk vissza a szállásra.

Csütörtökön a Tapolcai-tavasbarlangban voltunk. Fél órás érdekes és információdús tárlatvezetés után megnézhettünk egy 10 perces látványos filmet, amely bemutatta a környéket. Ezután lementünk a barlangba, ahol csónakokban ülve körbeeveztünk a barlangban. Bár az egész program alatt maszkot kellett viselnünk, mégis jó volt a hangulat.

A pénteki program a Szigligeti Vár látogatása volt. A táborból gyalog sétáltunk fel a várhoz, amely jó kis túra volt, de a látvány kárpótolt minket. Ebéd után az idő kegyes volt hozzánk, így délután még fürödtünk egy utolsót a Balatonban. Végül egy fergeteges szülinapi bulival és discoval zártuk a hetet.

A változatos programokat nagyon szépen köszönjük Nóri néninek, melyeknek köszönhetően rengeteg élménnyel gazdagodtunk.